sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Oops! I did it again


Ostin laukun! Kävelin Gina Tricotiin, näin tän laukun, rakastuin ja menin kassalle. Ja se on kyllä ollu huomiota herättävä muidenkin keskuudessa. Ihmiset, jotka ei yleensä kommentoi mun laukkuja, on kehunu tätä ja huomannu heti, että sullahan on uus laukku. Eräs mun kestolaukkukommentoijistakin sanoi jopa "Tyylikkäin kaikista sun laukuista. Onnea hyvästä ostoksesta!" En kyllä siis tarttis näitä laukkuja enää yhtään. Alla kuva yhdestä mun laukkukaapeista. Tässä on ne, mitä useimmin käytän. Sitten on vielä kaks pienempää yläkaappia, jotka on kanssa täynnä laukkuja. Meinasin kirjottaa tähän, että tosta alakaapista on kätevä valkata aina kuhunkin tilanteeseen sopiva laukku, mutta eihän se oikeasti oo kätevää. Aina ne menee ihan sikin sokin ja ruttuun ja miten sattuu eikä sieltä löydy mitään. Tarvitsen pukeutumishuoneen, jossa on pitkät hyllyt laukuille ja kengille! Uuno tykkää aina hengailla tuolla kaapissa. Tykkäis hengailla muissakin vaatekaapeissa, mutta voin kertoa, että mun hyllykaappeihin ei oo mitään toivoa mahtua :) Juhan kaappiin voi joskus mahtua (jos se on siivottu). 


Tulikin tosta mun otsikosta mieleen yks hyvä vitsi mun nuoruusvuosilta:

Shaggy, Craig David ja Britney Spears hengailee kolmestaan. Yhtäkkiä alkaa haista pieru.
Shaggy: It wasn't me.
Craig David: I'm walking away.
Britney Spears: Oops! I did it again.

Ahhaaheehhahhhaeehhaaaaa :D Tästä voi myös kuunnella kaikki nämä ihanat biisit. Kivaa sunnuntai-iltaa! Ja Juhalle onnea :)



1 kommentti:

  1. jämäkän näköstä tekoahan se on, mahtaako kyljestä päästä sisään edes mattopuukolla. noo kun kerta selvästi akuuttiin tarpeesen tuli, eikai tässä voi kun nostaa peukkua. näistä biiseistä en kyllä lähde sanomaan mitään :D

    -cw_of_yogatan

    VastaaPoista