lauantai 22. syyskuuta 2012

Tervetuloa vaatekaappiini ihanuudet!


Mullahan on muun muassa paitoja ihan liikaa. Tiiättekö, kun niitä tarttuu joka paikasta niin helposti mukaan. "Ei mun ehkä tartte tätä sovittaa." "Kyllä tää käy." "Oho, maksaa vaan kaks euroo." Täähän johtaa siihen, että niitä on kaapissa vinot pinot ja niin, että toiset pinot on toisten takana. Mitä et nää, et muista, etkä käytä.

Kaikesta tästä huolimatta viikon sisällä oon tehny kaksi ihanaa uutta paitalöytöä:


Tän villapaidan porukoitten naapurin mummo oli nurkkia tyhjentäessään antanu äitille. (Voinen kertoa, että oon tullu äitiini siinä, mitä tavaran keräämiseen tulee. Saati, jos jotain saa ilmaiseksi.) Mutta tämä oli mulle aivan mahtava juttu! Just tänä syksynä oon haaveillu vaaleasta, isohkosta villapaidasta just tämmösellä kuvioneuloksella. Tää päällä kylmyys saa tulla eikä mua haittaa!


T-paita on KappAhlin miesten osaston alesta. Oltiin kattelee Juhalle vaatetta, mutta yllättäen mä löysin itseni kassalta... Raitapaidat on parhaita, suora malli mainio ja tasku tuo kivan lisän. Asusta naisellisesti ja perfectomundo.

Tällaset vaatteet on muutenkin parhaita. Jostain oudommasta paikasta löydettyjä ja mukaan tarttuneita. Sellaisia, joita ehkä ihan jokaisella (naisella) ei tuu vastaan. Monesti just niistä tulee kaikkein suurimpia suosikkeja. Olkaa aina valmiina löydöille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti