tiistai 2. heinäkuuta 2013

Vogue and heels


Lahjaksi saatu Vogue ja alesta ihanat korkkarit: what more could a girl want?!




Ollaan täräytetty jo heinäkuuhun! Härregyydel! Ollu jotenkin kauhean kiireistä ja oon ollu laiska bloggaaja. Koitan  ryhdistäytyä, koska kukapa ei haluais mun juttuja kuulla enemmän. Hihhihehhiihehehaa :)

Tapaksen korkkarit odottivat juuri minua Keljon Mekan hyllyssä viimeisinä laatuaan. Minä: "Ihanat bilekorkkarit!" Juha: "Missä sä tommosia käytät." Minä: "Bileissä!" Juha: "Jaaha." Ja vain 15 e. Ostin kyllä eilenkin yhet korkkarit ollessani kaverille juhlamekkomakutuomarina. Mekkoa ei vielä ostettu, mutta mä ostin tosiaan kengät, jotka ehkä käy häämekon kanssa. Ehkä. Mut nekin makso vaan 14,95 e, joten hirveesti oon taas säästäny!

Koitin miettiä, onko mulla ollu mitään hyviä juttuja tai hauskoja sattumuksia viime aikoina, mutta ei tuu just nyt mitään mieleen. Lähen siis jatkamaan Voguen lukemista. Au revoir!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti