keskiviikko 25. toukokuuta 2011

25 vee töräys

Juhuu, täytin tänään 25 vuotta (!) ja ajattelin tehdä jotain MERKITTÄVÄÄ, joten aloin pitämään blogia mun touhuista. Synttärin kunniaks oon esim. pyykänny ja leiponu. Ja saanu paljon onnitteluja. Ja puhelinsoittoja. Ja ihanan kirjepostiyllätyksen :)

Haaveileva 25-vuotias
16 hangers on a rack kertoo muun muassa 16:sta hengarista mun vaaterekillä, jossa vaatteet vaihtuu tiuhaan. Sen lisäksi luvassa on ainakin kirppislöytöjä, kynsiä, hauskoja havaintoja ympäristöstä, visuaalisia juttuja ja saa nähä mitä kaikkea kivaa keksin. "Tie on avoin" kuten mun tänään saamassa possukortissa lukee. Ja tietty tulee juttuja mun assistentista eli Uuno-kissasta.


Seurailin tässä samalla telkkarista Maria Montazamia, joka on "oikea bisnesnainen". Hahaa se pudotti synttärikakun ylösalasin lattialle. Mullekin on käyny niin kerran. Aloin itkeä, mutta ihmiset söi sen tyytyväisenä lattialta. Onneks leivoin tänään vaan kinkkupiirakan ja se pysy ihan pöydällä.

Hauskaa mun synttäripäivän iltaa kaikille!

1 kommentti: