sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Tyttöjen viikonloppu

Tästä tuli oikeen tyttömäinen viikonloppu, kun pojat oli polttareissa rellestämässä. Eilen oltiin Likkojen lenkillä. Tapahtuma oli kiva ja 7,7 km:n juoksu kulki mukavasti ja lenkin jälkeen sai yllätyskassin, hyvät eväät ja Anna-lehden. Joka toinen minuutti vaan sato vettä, mikä vähän hillitsi haluja hengailla alueella. Kävinkin lenkin jälkeen pitämässä sadetta kotona, mutta lähin vielä takas kuunteleen Paula Koivuniemeä. Paula on kyl kova nainen! Ja mun lemppari "Kun kuuntelen Tomppaa" tuli toiseks viimesenä. Oon lauleskellu sitä viime aikoina kotona, enkä todellakaan osaa yhtään laulaa, joten Juha sanoo aina, että voisitko olla hiljaa. Paula on ollut myös meiän lähikaupan soittolistalla ja meitä aina naurattaa, kun siellä kajahtaa Tompat tai joku muu :)

Eilen illalla sit vielä mun kaveri Anu, joka näyttää ihan Jennifer Lopezilta, tuli kylään ja lähettiin kaupungille juhlistamaan mun synttäreitä ja blogin lanseerausta. Ensin käytiin Hempparissa ja baarimikkoakin nauratti, kun tilattiin yhdet nachot ja kaksi jäävettä. "Wouuuuu teillähän on hurja meininki!" Mutta oli tosi hyvät nachot siellä. Illan päälle mentiin vielä jortsuilemaan Brahan. Tanssittiin kannat kattoon, kunnes jalkoihin koski niin paljon, että lähettiin kotiin. Kotona mua odotti itsestään päälle mennyt wake-up-light, joka ei suostunu sammumaan napista. Könysin sit vielä sängyn alle irrottamaan sen johdon ja Uuno ihemetteli vieressä, että mitä toi touhuaa.

Minä ja Anu tanssimassa (kuva muokattu)

Tänään jatkoin tyttötouhuja tekemällä manikyyrin. Oisin halunnu oikeastaan kynsiin jotain väriä, mutta oon ens viikonloppuna menossa tarjoilemaan ylioppilasjuhliin, joten pysyttelin hillityssä ranskalaisessa manikyyrissä. Kynsiä kuvatessa huomasin, että nyt olisi aika hankkia kyllä parempi kamera. Lähikuvista tulee ihan suttuja. Onko kellään suositella hyvää kameraa, joka kulkisi helposti mukana, ei maksaisi maltaita ja jolla saisi tarkkoja hyviä kuvia?




 Lopuksi vielä Uuno rohkaisee esimerkillään kaikkia ottamaan rennosti sunnuntaina.

 

1 kommentti: