tiistai 31. toukokuuta 2011

Kahvia ja vihreä peukalo


Tänään vietin vielä rauhallista aamuhetkeä, kun huomenna alkaa työt ja aamuista tulee todennäköisesti vähän vauhdikkaampia. Kahvin ja leivän kaverina lahjaksi saatu Deko-lehti. Kuvassa ei näy jo syöty jogurtti. Syön joka aamu jogurttia (useimmiten maustamatonta) marjojen ja myslin ja/tai pähkinöiden kanssa. Se on terveellistä ja herkkua! Uskonkin, että mun todella vähäinen sairastelu on marjojen ja äitin tekemän maailman parhaan ruisleivän ansiota.



Kuvailin myös mun viherpeukalointia. Oon erityisen ylpeä noista rahapuista, jotka pätkin miten sattuu, tökin multaan ja nyt ne kasvaa uutta ihan hurjana. Onhan ne ehkä vähän "persoonallisen" näkösiä, mutta eipä saa kaupasta tommosia. Oon tarjonnu niitä myös vieraille, mutta kukaan ei oo vielä halunnu :) Ton pallolehtisen kasvin nimeä en ees tiiä.


Sitten on vielä upea peilin kautta otettu kuva itsestä. Todella tyylikästä! Vero Modan toppi kirpparilta ja Objectin farkut Vilasta. Mutta nyt tää lähtee kirjottamaan työsopimusta. Jeejee! Ja huomenna alkaakin jo kesäkuu. Ohhoh.

2 kommenttia:

  1. Aivan huisin hauskoja juttuja sulla, käynyt lähes joka päivä kurkistamassa =)

    Oon todella kateellinen noista rahapuista, sain tuparilahjaksi äidiltä ja isältä kolme pientä alkua, saa nähdä mitä niistä tulee. Tavoitteena kasvattaa vähintää yhtä hienot kun sulla!

    VastaaPoista
  2. Voit sitten multa hakee rahapuun, jos omat sattuis käpristymään :) Mutta piän peukkuja!

    VastaaPoista