perjantai 26. elokuuta 2011

Finland not ready



Vähänkö ihanan lämmin päivä tuli vielä. Ajattelinkin käyttää siks mun lököjä H&M kesähousuja, H&M farkkupaitaa neuleen sijaan ja kesäisiä espadrilloksia. Taipuuks se ees noin? Ja tottakai ihana ihana punainen laukku :) Sit mulla oli toi Seppälän alesta joskus ostettu kaulakoru. Juha nous aamulla ylös ja kysy heti, että mikä sulla on kaulassa. Sanoin, että tämmönen hieno kaulakoru. "Finland not ready," kuulu vessasta :D Kaikki Frendit-sarjan fanit ainakin tajuu tän jutun. Mua on naurattanu toi koko päivän! Töitten jälkeen pitikin sit heti kattoo yks Frendit. Kyllä ne vaan toimii aina.

Noi alikulkutunnelit, mitä aina kuljen töihin, on jotenkin vähän rumalla tavalla aika makeet kummiskin.

Mulla menee niin hermo mun hiuksiin, kun ne on auki. Jotenki ne on vaan ihan karmeet ja hirveesti putoilee hiuksia ja sitten niitä roikkuu joka paikassa ja ihan järkkyä. Sitten näkee ihmisiä, joilla on täydelliset auki olevat hiukset, niin meinaa räjähtää. Mutta näyttääköhän ne muitten hiukset kuitenkin aina paremmilta kuin omat?

Nyt onkin aika tapahtumarikas viikonloppu tulossa, mutta kertoilenpa siitä lisää myöhemmin. Lähen ostaan kissan naksuja! Moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti