sunnuntai 28. elokuuta 2011

Frenzy




Hei siis tykkäättekö mun maalauskuteista? Mun mielestä noi housut, joissa lukee Frenzy, on kyl ihan tosi mageet :) Lähettiin tosiaan eilen maalaamaan veljen taloa. Se oli aika hauskaa, koska mulla oli paras pensseli ja sai olla hyvässä kelissä koko päivän ulkona. Ja väristä tuli kauniin harmaa kuten kuvan laidassa vilahtaa. Alimmassa kuvassa mun silmät on kuin pienet banaanit!

Sitten käytiin eilen kamun kaa Shakerissä ja Brassa vähän joraa. (Vaihoin vaatteet välissä, ihan vaan tiedoks.) Bra kun on niin supersuosittu täällä Jyväskylässä, niin siellä tanssiminen on kyllä lähinnä semmosta muiden tahtiin huojumista. Toista oli viime viikolla Karstulan Agavessa, kun siellä oli noin seitsemän ihmistä. Kyllä oli tilaa muuvsseille :D Mutta puolensa kaikella.

Tänään olin sit vähän hommissa avoimissa ovissa SalsaStudiolla, mihin pääsin tankosihteeriksi. Eikö ole hieno titteli! Käytännössä se tarkottaa, että puran kerran viikossa tankotanssitangot ja touhuan vähän jotain muuta ja siitä kiitokseksi saan käydä kaikilla SalsaStudion tanssitunneilla maksutta. Aika hauskaa! Saatan kyllä olla ihan superurpo tanssitunneilla, mutta uskoisin, että tästä tulee tosi kiva harrastus :)

Nyt pitäis vielä vähän punnertaa yhtä kouluprojektia. Why oh why jätin sen sunnuntaille? Toivottavasti teilläkin oli kiva viikonloppu. Tää ihan mahtava biisi siivittää mukavasti uuteen viikkoon:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti