keskiviikko 3. elokuuta 2011

Little Miss Trouble

Hepskukkuu! Tässä joku aika sitten, kun olin Sisustus Selmassa, niin mun oli pakko ostaa rasia tommosia Little Miss Trouble minttuja. Sit kun ne loppuu, voin laittaa sinne jotain muita pastilleja. Välillä on hyvä olla Little Miss Trouble :) Kjeh kjeh.


Ostin toissapäivänä uuden kameran. Wuhuu! Päädyin mustaan Sonyn CyberShot DSC-W580:n ja vaikuttais kyllä varsin hyvältä peliltä. Suurinta valinnan vaikeuttahan mulla melkein tuotti toi otanko mustan vai harmaan. No ei vaites. Joskaan en siis tosiaan halunnu mitään liian hifistelyä, kun en kuitenkaan jaksais siihen paneutua. Nyt saa lähikuvia kynsistä ja niistä jopa erottaakin jotain :) Otin myös lähikuvia mun ihosta ja se oli ihan horroria! Mutta hämäräkuvauskin onnistuu ilman, että kaikki menee mössöks. Tässä nää vanhat viime viikolla tehdyt kynnet vielä ennen kuin tänä iltana taian tehhä uudet. Kokeilin tommosta liukuvärjäystä, joka ei kyllä ihan täysin onnistunut (keskisormessa sen erottaa kunnolla) ja kärkeen laitoin kultahilettä.






Päivän asuna oli farkkupaita H&M:n poikien osastolta, Seppälän kynähame ja hauska BlendShen printti t-paita. Wild Woman from the Wild West :) Tänään alko meiän myyntipöytä kirpputori Silinterissä ja vaikka vein sinne kaiken maailman vaatteet, ei mun vaatekaappi ees vajunu yhtään. Toivotaan, että kauppa käy kuumana, niin voi viedä sinne joku päivä paljon lisää. Silinterissä mun mielestä hyvää palvelua on se, että joka päivän lopuks saa sähköpostilla päivän myyntitiedot. Ei tartte arpoa, että onkohan menny mitään.

Otin tänään nokoset ja näin semmosta puoliunta keltaisesta arvasta, jossa oli iso voitto. Munhan piti sitten tottakai ostaa keltainen arpa ja uskoin lujasti, että sieltä tulee 10 000 euroa. No ei ihan. Mutta on 1 eurokin sentäs voitto :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti