tiistai 27. syyskuuta 2011

Trenssi, väriä elämään ja ihanaa pitsiä




Hups vaan, mun työmatkan varrelle jää Kirpputorimarket, joten siellähän täytyy poiketa. En oo kyllä jotenkin viime aikoina kauheesti ees tykänny siitä Kirpputorimarketista, kun siellä on tuntunu tavara olevan vähän nuhjua tai sit tosi kallista. Viime viikolla tein kuitenkin kivoja löytöjä. Vihdoin löysin trenssin! Ei se nyt ihan mun unelmien trenssitakki oo, mutta hinnaltaan oikein sopiva :) Oranssi paita tuo kivasti väriä elämään ja toi vihreä paita pitsillä oli vaan superhieno! Takki ja oranssi paita Vero Modan, vihreä paita H&M. Lisäks löysin vielä yhen ihan tylsän harmaan normipaidan, eurolla kengät, jotka vein töihin ja Arabian vanhan kahvikupin. Pitääkin esitellä mun kahvikuppikokoelmaa joskus...

Laukkufriikkinä oon taas kehittäny uuden laukkuhimon itelleni. Haluaisin tosi simppelin ja jämäkän mustan laukun. Ei liian isoa, mutta ei liian pientäkään. Avainsanana yksinkertaisuus! Mutta kuitenkin niin, ettei se oo semmonen tylsämautonhajutonblaahmummolaukku. Ja arvatkaas mitä? Eipä oo tullu vastaan! Oulussa oli jo yks aika kiva Nahka Albertissa, mutta siinä oli semmonen outo raitakangaskaistale, joka ihan totaalisesti tökkäs. Mutta toisaalta on ihan jännää etsiä sitä täydellistä yksilöä. Voinhan käyttää niitä mun 70 muuta laukkua tässä ootellessa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti