sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Ihan vähän vaan ostoksia


Johan mä kävin vähän aleostoksilla tällä viikolla. Mutta hyvin maltillisesti :) Kappahlista löyty lämmin neulepaita. Tänä talvena oon ollu erityisen innostunut nimenomaan neulepaidoista. Muistaakseni esim. viime vuonna tykkäsin nimenomaan neuletakeista.


No töissä täytyy pitää neuletakkia, niin H&M:n alesta löyty tommonen, johon toi kauluksen rusetti tuo vähän kivaa jujua.


Huomaamattani on hankkinu pikkuhiljaa kaikkia krokokuvioisia asusteita. Toi ruskea laukku on uusi Kappahlin alelöytö, vaalean beige pikku pussukka, jossa säilytän esim. kyniä ja laturia, ettei ne pyöris pitkin laukun pohjaa, on H&M:ltä ostettu joskus syksyllä ja musta lompakko on Citymarketista. Ostin sen joskus ennen joulua ja nyt noi näytti olevan siellä alennuksessa puoleen hintaan. Jos jotain on kerran ostanu normaali hinnalla, pitää pyrkiä välttelemään sen hinnan katsomista ikinä myöhemmin kaupassa. Parasta vältellä oikeastaan koko tuotetta. Siks varmaan ostankin melkein kaiken aina alennuksesta tai kirpparilta :)

Onko teille alkanu tulla "Oispa jo kesä" -tunne? Mulle NIIN on! Ai että. Vois laittaa vaan sandaalit jalkaan eikä tarttis miettiä, että miten paljon pitää tunkea vaatetta päälle, että tarkenee. Ja eihän vielä oo ees ollu hirveitä pakkasia. No aion yrittää nyt alkaa nauttia talven tuomista riemuista ja ostaa sukset! Mulla ei oo ikinä ollu omia vain mua varten hommattuja suksia. Oon saanu aina siskon tai veljen tai serkun vanhoja. Nyt ostan ihan omat ja just vaan mulle! Juhuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti