keskiviikko 25. tammikuuta 2012

VILLAA (tekokuitua) YLLE (syntetfiber)

Ihan on vallan ollut viileää viime aikoina. Aloitteleva hiihtäjä ei oo uskaltautunu ees ladulle. Äsken kävin sen sijaan syömässä kebabia. Kebab Housen kebab ranskalaisilla taco-majoneesilla oli aikas hyvää. Matkalla sanoin, että ei mulla oo ees nälkä. Sit pohdin, että voinko ottaa sitä annosta, kun siinä on niin hirveesti sitä kebabia. Ja hupsis, kaikki meni :)


Mutta lämpimästi pukeuduin tekokuituun. Ah akryyli! Ostin ton neuleen joskus syksyllä H&M:ltä. Käytinkin sitä jo ainakin yhtenä päivän, kun Juhan kanssa oltiin jossain kyläilemässä. Sit mentiin yhessä H&M:lle ja Juha näki siellä noita neuleita ja sano, että osta tommonen, ois ihan sun näkönen. "Joo mulla on jo tommonen. Oon käyttäny sitä pari päivää. Mutta hyvä että se on sun mielestä mun tyylinen." Tämähän ratkasee kyllä sen, kun joskus, jos on ostanu esim. laukun, joita on jo 100, ei haluais välttämättä ees näyttää sitä kotona, että kato, mitä ostin, vaan piilottaa suoraan kaappiin. Niin ei sillä oo mitään väliä! Ei sitä huomata kuitenkaan! En muista millään, mistä oon noi sukat ostanu. Yleensä muistan kaiken, mistä mikin on ostettu. Mutta nyt en muista. Pitkät sukat on pakkasella tosi hyvät. Ne mahdollistaa legginsien käytön. 


Uuno laittaa terkkuja. Se kehrää sylissä ja kämmentää mahaa. Jatketaan tästä :) Toi Uunon kiipeilypuu, jota sanotaan torniks, on muuten kanssa iskän tekemä. Ihan Unskin lempipaikkoja. Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti