lauantai 31. maaliskuuta 2012

Kyläilyä ja törmäilyä ja vähän shoppailua

Eilen oli grillikauden avajaiset meiän kavereilla Joukolla ja Elinalla. Ai nam nam makkaroita! Enemmän pitäis porukalla kokoontua ja kyläillä ihnmisten luona. Se on niin hauskaa! Mutta helposti vaan jumittuu omaan koppiinsa tojottamaan. KYLÄILLÄÄN!

Sain kuulla vanhalta työkaverilta hauskan kommentin mun blogista, kun törmättiin Rumassa. Hän on kuulemma päässyt kosketukseen feminiinisen puolensa kanssa mun juttujen kautta ja saa inspiraatiota blogin valokuvista. Ihan parhaita kommentteja Sami! Kiitos :) Vanhoihin tuttuihinkin on kyl hauska törmätä. TÖRMÄILLÄÄN!

Ennätin poiketa pitkästä aikaa Centrum-kirpparilla tällä viikolla. Mukaan tarttu Gina Tricotin löröneule ja pari kaulakorua. Toi neule on kokoa L, mutta toimii hyvin, kun käyttää taas vanhaa kunnon työnnä-helma-toiselta-puolelta-taskuun -kikkaa. 



Ihan vähän vaan poikkesin tänään sit tossa kaupungilla. KappAhlissa oli taas ihania alekoruja ja pari sormusta ja toi rannekoru hyppäs mun mukaan. Mulla on näköjään taas sormus-kausi menossa. Pari vuotta meni, että käytin kihlasormuksen lisäksi ainoastaan koko ajan Kalevala Korun Perniön sormusta. Nyt oon oikeaan käteen alkanu vaihteleen milloin mitäkin sormusta. Ei oo kauaakaan, kun mulla oli korviskausi. Ostin vähän väliä korviksia. Nyt käytän vaan muutamia pieniä nappikorviksia. Semmosta se elämä on: joskus keskitytään korviksiin, toisinaan sormuksiin :) Suloista lauantai-iltaa ihmiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti