tiistai 30. lokakuuta 2012

Quick look of the day



Pikainen päivän asu päivitys. Punainen tuo ihanasti väriä tähän pimeyteen! Paita saatu mukavalta työtutulta, joka tyhjää kaappejaan. Kuin hauskaa, saan kaikkea kivaa :) Takki viime syksyn henkkamaukkaa, vuosia vanhat housutkin henkkamaukkaa ja kengät tän syksyn henkkamaukkaa. Oon kävelevä H&M:n mainos :) Vielä kun mun lukijakunta vähän kasvaa, niin henkkis haluu ehkä maksaa mulle ziljoonan tästä :D Ei vaites, en voi sille mitään, että löydän sielä hirveesti kaikkea kivaa ja yleensä kaikki, mitä oon ostanu, on ollu tosi hyviä ja pitäny kuosinsa. Niinku esim. noi housut. Ei siis mitään valittamista :) Ongelmahan on vaan se, että löytäisin aina siellä poiketessani jotain...

Mun maha on hirveen täynnä, kun olin köyhäilyeväillä töissä ja säästin nälkää illaksi, kun oltiin sovittu Anun kanssa dinner date. Memphisin Samurai Chicken -leipä on kyl huisin hyvä! Oon suorastaan jumittunu siihen. Ja aina on pakko ottaa ne perunat, ei ikinä salaattia lisukkeeks. Taidanki lähtee tästä oikaseen mahan. Heippa kamut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti