keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Post Barcelona part 2


Meikkis Barcelonassa. Kuin siistii oli käyttää kevyempiä vaatteita!! No illalla oli kyllä hitusen viileetä. Ja rannalla. Mutta siitä mulla ei oo kuvaa. Voin kertoa, että ei ollu bikinit päällä! Ehkä joku laittaa mulle kuvan rantalookista, niin voin jakaa tännekin :) Kuvat on kronoligessa järjestyksessä eli go ahead spend seven days in Barcelona with me.

Yökahvilla - kokki joutu leipoon mulle croissantin!

Rannan tuntumassa tuulee

Missäs ne kirpparit on?

Sagrada Familia

Huilitauko

Minä ja mammutti

Jalat

Terdellä kun yks porukasta juo mahantoimintaa vilkastuttavaa isoa Starbuck'sin kahvia

Yöllä kujilla

Päivällä kujilla

Hieno kahvi, joka ei oo mun, mutta halusin kuvaan

Penkki Gran Vialla ja Hannelen sormi

Uudet farkut ja viimehetken ostokset

Tulepa nyt kevät tänne pohjolaankin, kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti