keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

DIY denim


Vautsi missä kelissä alko kesäkuu! Mun eka työpäiväkin sisälsi vain pari tuntia kahvittelua ja jutustelua, joten ennätin hyvin nauttimaan auringosta. Luin kylläkin samalla markkinointiviestinnän teoriaa, mutta sehän on ihan mielenkiintosta! Helteen inspiroimana tein vihdoin farkkushortsit mun noin seitsemän vuotta sitten H&M:ltä ostamista farkuista, joita oon käyttäny viimeks neljä vuotta sitten. Ne oli vähän väärän kokoset ja lahkeeltaan oudon malliset, mutta kun leikkas lahkeet pois niin johan ratkes ongelma! Ja mun mielestä farkkushortsit on paremmat vähän löysähköinä. Ja vähän pitkähköinä. Jos kankut vilkkaa, niin leikkasit liikaa.



Uuno assistenttina leikkaamisessa (nää on samat farkut vaikka näyttää ihan erivärisiltä)




Yhdistä vielä shortsit pikkuruiseen lyhythihaiseen jakkuun niin "chic summer workwear" on valmis. Farkkushortsit on siis superhelppo tehdä itse vanhoista farkuista tai esim. ostaa kirpparilta parilla eurolla yläosastaan sopivat farkut. Reiden kohdalta niiden kannattaa olla vähän reilut, että toi käänteen tekeminen onnistuu. Joskin sitäkin voi helpottaa ratkomalla vähän matkaa reiden ulkosyrjän saumaa siitä käännettävältä kohdalta. Alla kuva aiemmin tuunatuista shortseista, joille tuli hintaa 1 euro. Kiinnittäkää huomiota oransseihin varpaankynsiin. Toi on kyllä tän kesän lempparisävy! Kiinnittäkää huomiota myös mun mutanttivarpaisiin. Kellä on kahdeksan yhtä pitkää varvasta? HORROR!




p.s. Seuraavalla kerralla pukeudun kyllä johonki muuhun kun farkkuihin. Oli mulla tänäänkin hame töissä ja asioilla, mutta siitä ei oo todistusaineistoa :)

p.p.s. Mun blogi on jo yksiviikkoinen. Wuhuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti