maanantai 11. heinäkuuta 2011

Back in business

Se oli semmonen sitten kesäloma. Paraninkin sopivasti töihin paluuseen eli tänä aamuna ei ollu enää huono olo. Tulee vaan hämmentävää räkää silloin tällöin. Mutta kiva loma oli taudista huolimatta! Käytiin Konginkankaalla mökkeilemässä, porukoilla lomailemassa, Tuurissa ostoksilla ja Oulussa tsekkaamassa meiningit. Oon käyny Oulussa vaan joskus 2-vuotiaana ja lukiosta siellä yliopistolla muutaman tunnin, joten oli hauskaa tutustua uusiin paikkoihin. Kivointa oli ehkä Nallikari, vaikka meidän lauantaiset biitsisuunnitelmat meni mönkään ukkoskuurojen ja sateiden takia. Halusin kuiteski mereen uimaan, niin eilen ennen lähtöä käytiin vähän pulikoimassa. Siellä tuli ihan lomafiilis, kun oli niin ihana ranta. Sit lähettiinkin kotiin... Kauemminkin Oulussa ois kyllä saanu aikaa kulumaan. Täytyy mennä toistekkin! Ja varsinkin, kun Otto oli niin hyvä isäntä, että het ku oltais hotellissa oltu :) Ja sillä oli robotti-imuri!

Joku vamma mulla varmaan päässä oli, kun en tullu ottaneeks koko lomalla oikeestaan kuvia. Tulomatkalla tajusin, että mitäs mä nyt laitan mun blogiin?!?!? No on yks kuva Oulun yöstä. Siinä mulla on mahassa Kauppuri 5:n  naminami kanahampurilaislapsi. Siksi siis tuollainen kumpu. Ettei sukulaisnaiset innostu tästä :) Mutta oli tosi hyvä hampurilaispaikka. Vaikka en ihan kaikkea maistanukkaan tukkonenän takia. Sitten on joku auringon lapsi kotimatka kuva (ruutupaita Äänekosken Alemakasiinista), mun uudet huulitsydeemit ja tänään Seppälän alesta löytynyt shortsihaalari, jollaisesta oon haaveillu jo tovin. Kannattaa hommata tommonen IVANAhelsinki Vitalis purnukka. Designia alle neljällä eurolla!







Innostuin töitten jälkeen oikeen siivoamaan (ei oo Roombaa meillä) ja sit lähin ruokakauppaan (hups poikkesin myös kaikkiin Keljon kauppakeskuksen vaateliikkeisiin) ja tankkaamaan auton ja nyt mulla on kauhea nälkä. Meen tekemään juustoleipiä. Ehkä syön myös ostamaani kukkakaalia ja porkkanoita.

Good to be back. Palataanhan taas pian :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti