torstai 28. heinäkuuta 2011

Miniloma ja mummoja




Räpsittiin biitsin jälkeen tuolla yliopiston nurkilla het ku lomakuvia. Mulla oli miniloma, jee! Lomailin Madonnan shortseilla, ostettu kolme kesää sitten, toppi, kengät ja laukku H&M:n, huivi kirpparilta, arskat en muista mistä. Pitäiskin ettiä mun viime kesänä ostama olkistetson aurinkohatuks, niin ei ois aina vaan huivi. Noi kengät on kanssa ostettu ehkä kolme kesää sitten ja mulla on toiset harmaana. Ne on kestäny ihan tosi hyvin vaikka maksokin vaan jotain 9,95e. Niitä ois ollu myös punasia, mutta aattelin sillon, että en mä voi kolmansia samanlaisia ostaa. Ois kyl pitäny.

Kävin tänään myös Harjun Paperissa ostamassa kortteja. Se oli ihana kauppa! Etin esim. muutama viikko sitten semmosta jotain ihanaa mustavalkoista tunnelmallista hääkorttia, niin siellä ois ollu vaikka kuinka monta hienoa. Se kauppa on ollu siinä paikallaan Yliopistonkadulla jo 50-luvulta enkä ollu ikinä ennen käyny siellä. Nyt meen kyllä aina siihen ekaks, jos tarvii kortteja. Oli siellä myynnissä myös esim. pieniä sammakoita ja muistikirjoja. Sit oli hauska, kun olin siellä, niin sinne hönkäs kaks mummoa, jotka oli ettiny kuulemma sitä kauppaa vaikka kuinka kauan. Ne oli jostain muualta päin ja toinen niistä osti kortteja 24 eurolla! Sit ne viilenteli semmosen tuuletuslaitteen eessä. Hauskat mummot :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti