keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Kalpea punanenä


Olipas kuuma keli tänään! Olin töissäkin mun "hienoilla" shortseilla. Vaikkakin tommoset suht lyhyet shortsit on kyllä vähän vaikeat jos joutuu paljon istumaan. Takareisiin painautuu millon minkäkinlaisia kuvioita. Mutta siitä viis, nyt on kesä! Vilan toppi ja Vero Modan shortsit kirpparilta. Sandaalit on H&M:ää muutaman kesän takaa ja laukku on Mangon. Mun oli pakko viime vuoden Helsingin reissulla ostaa jotain, mitä ei saa Jyväskylästä, ja Mangosta löyty toi ihana laukku :) Sulkakorvikset sain synttärilahjaks ja sekalaiset rannerenkaat on sieltä täältä.

Eipä ollu mitenkään kauhean jännää se 3D eilen. Ei sitä ees juurikaan hyödynnetty. Kerran säpsähdin jotain päin tulevaa kookospähkinää, mutta siinä se oli. Mutta onpahan nyt käyty 3D elokuvissa! Menin sit sen elokuvan jälkeen ostamaan aurinkorasvaa. Myyjä tuli kysymään, että voiko olla avuksi ja mä sanoin, että eikai tässä vaan kattelen, että minkä ottaisin. Myyjä: "Joo nyt kyllä kannattaakin suojautua auringolta. Sullakin on näköjään toi nenä ihan palanu jo." Minä: "Öööööööö jaa. Kiitos." Sitten ihmettelin, että miten mun nenä nyt on voinu palaa, ku en juurikaan ees ollu eilen pihalla. Vasta hetken päästä tajusin, että mun nenä oli ihan punanen sen takia, että mulla oli kylmä siellä elokuvissa. Aina jos mulla on kylmä, mun nenä menee punaseks. Mutta ostin lisää aurinkorasvaa, joten ei pitäis nyt nenän palaakaan. Kylmyyspunaan ei auta mikään. No ehkä supermäärä jotain peitevoiteita...

Etin Sokokselta myös Nivean asteittain ruskettavaa, mutta niillä ei oo ollu sitä ollenkaan tänä vuonna. Tietääkö kukaan, onko sitä enää olemassakaan? Siitä tuli mun mielestä kivoin sävy ja oli vähiten pahanhajuinen. Oon sielultani ihan ruskettunut, mutta en juurikaan rusketu, joten laitan alkukesästä aina purkista väriä, kunnes juhannukseen mennessä väsyn siihen jatkuvaan rasvaamiseen :)  Noi asteittain ruskettavat on mun mielestä kivempia, kun niistä ei tuu ainakaan ihan kauheita rantuja. Ja muuten, jos aamulla kiireessä huomaa, että onpas esim. nilkkaan tärähtäny vähän enemmän sävyä, niin alkoholia sisältävä kasvovesi toimii hyvin pahimman väripläjäyksen poistajana.

Mutta nyt lähen operoimaan nepparia kiinni mun safarityyliseen alemekkoon. Saas nähä miten käy.

2 kommenttia:

  1. Nivean ruskettavan valmistus on lopetettu, ja ainakin viime vuonna kysellyn tiedon mukaan ei ollut tulossa nivealta mitään vastaavaa lähiaikoina.
    Moni on kehunut garnierin After sun -rasvaa, jossa on vähän itseruskettavaa. Ei kuulemma haise niin pahalta, kun muut. (mun nenään tosin ne kaikki haisee ihan yhtä kauheilta :D)
    Ja hei, kiva että joku muukin on valkoinen, joka ei rusketu. Kateellisena mulkoilen ihmisiä, ketkä ruskettuu tasasesti heti kesän ensimmäisistä säteistä. :P Epäreilua mun mielestä.

    /Janiina

    VastaaPoista
  2. Ok, kiitos infosta Janiina :) Täytyy kehitellä jotain muuta tai tyytyä vaan kalpeuteen. Onneks en oo siis kuitenkaan yksin :D

    VastaaPoista