torstai 30. kesäkuuta 2011

Ääniä ääniä

Mä on kipeenä! Mä, joka oon äärimmäisen harvoin kipeenä, oon kipeenä nyt, kun ois superkesäkelit ja vois olla vaan pihalla! ARGH!! Tauti, tästä eteenpäin voisitko iskeä minuun vain välillä lokakuu-maaliskuu, kiitos. Särkylääkkeet tepsii onneks aina hyvin, koska syön ehkä noin viis särkylääkettä vuodessa. Taudin keskellä mua on lohduttanut eilen tehty pizza (otti muuten koville tehdä sitä ja ajauduin raivon partaalle, mutta hyvää tuli) ja L'Oréal Glam Shine Fresh huulikiillon sävy Aqua Mandarin. Lisäksi mietiskelin tulevan viikonlopun häitä, joihin todellakin haluaisin olla menossa. Ettäs tiedät tauti! Ja Juhan tauti myös! Häipykää huomisen aikana!

Juhlapukeutuminen on tällä kertaa helppoa, kun päätin laittaa mun pari vuotta sitten Vero Modasta ostamaan luottomekon, jolla on menty jo monet juhlat. Potentiaalisia kenkävaihtoehtoja olis kuitenkin kaksi, Tamariksen kultaremmikorkkarit tai Seppälän nudet peeptoe-avokkaat. Ajattelinkin, että pidetään täällä äänestys. Kumpia kannatatte? Äänestys löytyy oikealta ylhäältä. Aikaa äänestämiseen huomiseen perjantaihin klo 20 asti. Olettaen, että häihin nyt päästään, niin äänestystulos ehkä vaikuttaa mun valintaan. Jos on kuumuudesta superturvonneet jalat niin nudet ei kenties mahdu... Ja ainahan täytyy ottaa matalat kengät mukaan tai loppuillasta tanssia sit paljain jaloin :) Mutta äänestäkää hyvät ihmiset!





1 kommentti: