tiistai 21. kesäkuuta 2011

Kynnet, kassi ja kahvakuula


Edelliset kynsilakkaukset kesti kaks viikkoa, joten tein vasta eilen uudet. Tällä kertaa päädyin merelliseen värimaailmaan. Rannerenkaat on H&M:n. Otin kerralla kaks settiä.  Ja just kun kehuin, että en oo tänä vuonna ostanu kuin kaks laukkua, niin johan tarttui kolmas matkaan KappAhlin alennuksesta. Otin sen tottakai heti käyttöön ja on kyllä toimiva tapaus. Olkahihna lisää vielä käytettävyyttä. Oonpas käyttäny jo monta kertaa sanaa kaks :) Ennen mä olin vain hopea ihminen, mutta nyt oon alkanu tykätä kullastakin koruissa ja yksityiskohdissa. Monesti yhdistelenkin niitä toisiinsa. Toi matkalaukku on meiän äitin vanha ja käynyt muun muassa Pariisissa. Nyt se on täynnä meiän cd-levyjä. Tai oikeastaan Juhan cd-levyjä. Jostain syystä mun Tapani Kansan, Spice Girlsin tai Sarin Sekalaiset -kokoelma cd:t ei oo päässy tonne...



Tässä on nyt ne parvekkeen asukit. Meiän Petunia se on virahtanu jo niin pitkäksi! Pelargoniakin alko kukkia tällä viikolla. Parvekesisustukseen kuuluu myös vanha ikkuna, mummon entinen jauhoastia ja erilaisia peltiastioita. Ton puupenkin oon ottanu talteen joskus roskiksen vierestä. Oon tässä sivusilmällä seurannu Tankki täyteen telkkarista. Toimii! "Ostin, kun halvalla sain" pätee joskus liiankin usein mun hankintoihin...

Taidanpa heilutella vielä vähän kahvakuula, kun penikoitten takia en oo viittiny kovin käyä juoksemassa. Tuntus, että jotain täytyy kuitenkin tehä. Ja kahvakuula on kyllä kiva keino tehä kotonakin nopeasti ihan tehokas treeni. Se motivoi paremmin, kun tuntuukin jossain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti