keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Kassialma




Mä oon laukkufriikki. Oon ollu hyvin pienestä asti. Jo joskus alle kymmenvuotiaana käytiin äitin kanssa hirveitä taisteluita siitä, että täytyykö mulle ostaa joku laukku vai ei. Eräänkin kerran kieltäydyin syömästä, ennen kuin sain tahtoni läpi. Näin siis nälkää käsilaukun takia! Onneks sitä ei kestäny kovin kauan, koska päädyttiin äitin kanssa silloin kompromissiin ja himoitsemani laukun sijaan sain sitten ihan oikeasti käytännöllisen tapauksen. Se kuitenkin tyydytti laukkuhimoni :)

Nykyään mulla on kaksi pienempää kaapillista pelkästään laukkuja ja lisäksi yksi kaapin pohjallinen täynnä niitä. Oon kyllä kasvanu ihmisenä tässä asiassa, enkä nykyään enää ostele koko ajan uusia. Lukuunottamatta joitain pikkulaukkuja/kukkaroita en oo ostanu tänä vuonna muistaakseni kuin kaksi laukkua. Ton kuvassa olevan o.i.s.:in ja sitten sen aiemmin esitellyn kirppislöydön. Naisten käsilaukut on hirmu mielenkiintoisia ja musta on aina ihana lueskella, jos jossain on juttuja, että mitä vaikka jonkun julkkiksen käsilaukussa on. Viime päivinä mun laukku on tuntunu hirmu painavalta ja ajattelinkin jakaa teiän kanssa, että mitä kaikkea mä oikein kannan mukanani. Tattadaa:









Laukusta löytyy koulukirja, muistikirja, kalenteri, vesipullo, sateenvarjo, aurinkolasit, muistitikku, muistitikun perässä oleva pehmoavaimenperä, avaimet, kynsinauhavoide, käsivoide, 3xhuulirasva, huulipuna, nuhjaantuneita karkkeja, pieni muistikirja, 7xkynä, pastilleja, puhelin, 4xpatteri, meikkipussi (huulikiiltoja, peitepuikko, särkylääkkeitä, laastareita, peili, hajuvesi, kampa), puhelimen laturi, kameran laturi, hiusharja, joku ihmeen usb-piuha, nauhuri, lompakko ja kangaskassi. Pärjäisköhän vähän vähemmälläkin? Mutta näistä avainten, puhelimen, kalenterin, kynän ja lompakon lisäksi kannattaa ilman muuta laukussa pitää särkylääkkeitä yllättävien särkyjen varalle ja kangaskassia yllättävien löytöjen varalle. Tuohan toi vähän lisätehoa hyötyliikuntaan, kun kantaa hirveetä lisäpainoa mukanaan. Joskin aiheuttaa varmaan myös virheasentoja hartialinjassa...

Liikunnasta puheen ollen suunnittelin tänään meneväni lenkille, mutta sen sijaan otinkin torkut ja  seuraavaks taidan syödä vähän sipsejä. Kuuntelin kuitenkin puhelimessa mun kaverin varsin huvittavaa kertomusta sen varsin raskaasta Tukholman maratonista, joten ehkä siinä tuli liikunta-annosta kerrakseen :) Ja kuluttaahan nauraminenkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti